never had a dream come true

vi använde inte våra kära bärbara datorer någonting idag, så därför kunde jag inte skriva nå inlägg idag :) har varit topppeeeen väder,allting har varit perfekt! förutom idrotten, haha, först gick vi till Strömvallen, sen till skolan, sen till Kungsbäck (i14) och så skulle vi vara på X-huset, tyypiskt!
men när vi gick tillbaka blev det dans och löjligheter för hela slanten, och så var jag tvungen att vänta på mina damer som alltid. på samhällslektionen var Kvinnojouren där, mycket intressant faktiskt. jag skulle kunna tänka mig att bli en "sån" som hjälper folk, för vad jag har fått höra är jag ganska omtänksam ;P

nu ska jag ut och sätta mig i solen, ta lite kort och så är det massa plugg jag lär skicka in. kul att jag ens har börjat, haha... sen ikväll är det sista dansträningen :)


Kommentarer
Postat av: Klara

jätte omtänksam ;) jämt va haha
:D

2008-05-08 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0