Nya tag

okej, jag kan ju säg att jag nästan är tvingad till att skriva det här , men vad gör man inte?
Mina damer och jag började cirkus klockan sex med att äta. jag och sara hade "gjort" maten, så vi fick höra lite klagomål, men det tål vi , vi är inga superkockar  precisly och de andra fixade sig så då lär man ju ställa upp för laget. efter maten var det tänkt att vi skulle sjunga singstar, men ni vet ju hur tjejer är. om man räknar att det ska ta en halvtimme tar det cirkus en timme, så vi fixade oss och drack lite under den tiden bara, och givetvis massa tjejsnack. sen drog vi vidare till strömsbro eller hille, jag fattade inte det där. busschaffisen va snäll och visade oss vägen, det är väl runt här jag blir helt frånvarande, vad hände egentligen?
jag träffade johan, jag träffade andra, jag träffade gamla kompisar, jag träffade klasskompisar, men sen då? jag vet att jag blev sur på johan och gick iväg ett tag och pratade med stina och johanna, sen in igen och gjorde väl bort mig total, fan va jag inte vill tänka på det. sen åkte vi till hemsta, och där slutade det som det gjorde ;p

har precis varit hos johanna med damerna, snackade igenom allting som hände igår och just nu vill jag bara gräva ner mig under marken. hur kan jag vara så dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0