Pluggis

har suttit nu i en halvtimme (woho!) och försökt plugga, det har gått ganska bra och fått ihop ca ett a4, det är ju en början iaf! tänkte bli klar med det här innan helgen, då jag ska vara med jimpan! jag håller på att skriva om Sveriges reaktion till judefrågan, alltså hur vi i Sverige reagerade på förintelsen. det är bra intressant men svårt att få fram fakta.
Jag orkar inte plugga nå mer nu, sitter bara på massa andra sidor så jag väntar till lektionen imorgon då jag ska plugga mycket ! har ju inga träningar jag behöver anpassa mig till nu heller, så det blir nog bra :)
så ..  nu ska jag lägga mig i badet och läsa en bok om drömförtydling som farmor tipsade mig om! hoppas den är intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0