Softball

Har precis haft idrott, dåvi körde softball! var skitkul och jag tror att alla i klassen kände sig hemma i det, dock sträckte jag höften så nu är det illa med det med, haha. vi fick skjuts av josses pappa till skolan sen, han är så fräsig! sitter där och dunkar hiphop och är hur rolig som helst. nu sitter vi och väntar på att vi ska ha samhäll, känner för en lektion där jag inte orkar göra någonting men det lutar mot att jag skriver historia då istället!

sen lär jag bara skriva att efterhängsna ex är bland de värsta som finns, kan ni inte fatta att vi/de/dom gått vidare? det är så jävla drygt att ni ska förstöra ! men i slutändan skrattar man bara åt er ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Busluren

Ja de efterhängsna exxen är otroliga i ditt fall. De verkar så totalt störda allihopa, har de inget liv, känner de sej så totalt krossade så de måste sprida sin galla över dej? Tja snacka om att nedvärdera sej själv, är det såna som skär sej oxå????

2008-05-15 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0