Superbra

den här kvällen fick ett väldigt bra slut! jag satt och kollade på teve, helt äcklig och borta. så plingade det på dörren och det var ingen annan än Daniel som kom hit, hade inga som helst aningar om att han skulle komma så jag blev jätteglad. var jättekul och mysigt att träffa han igen..
sen så ringde S och den busen var på fest! blev väl lite sugen jag med, eftersom de tjatade så mycket, men jag är sjuk och mår verkligen apa och kan inte ens tänka mig att gå upp ur sängen ikväll. men så frågade robin vem hon pratade med, och så skrek hon att jag var världens underbaraste tjej som fanns. haha goflickan, jag blir så glad när jag hör sånt där :)


nu ska jag hoppa i säng, för det är en morgondag i morgon med, och då ska jag städa ur min garderob, usch det kommer ta hela dagen. den är så jäklarns stor (det är ett rum) och det ligger kläder ÖVERALLT. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0