Alltså, hur mycket är det här då?

tobbe 23/7-08 säger:
Diu är helt jävla dum i huvve, ge fan i din pappa
tobbe 23/7-08 säger:

varför säger du att min morsa drog i dig? varför säger du att hon slår dig? OCH VARFÖR I HELVETET SÄGER DU ÅT JANNE ATT GÖRA SLUT MED HENNE?

wickanahlin.blogg.se säger:

är du dum i huvet ?! din jävla morsa drog i min tröja för att jag "skulle stanna" , varför är den sönder annars ? Du VET lika bra som jag att din mamma hoppade på mig när hon var full, skrek att jag var dum i huvet och gick utanför dörren och SLOG janne sen! Jag sa att om pappa vill ha kvar mig som dotter ska han flytta ifrån, för att umgås med MIG. Du vet ingenting, inte ett JÄVLA dugg !!

tobbe 23/7-08 säger:

HÅL BARA KÄFFTE du och din jävla HORmamma kan bara dra åt helvetet! lämna mamma och janne ifred du bara fuckar upp deras liv jävla idiot

wickanahlin.blogg.se säger:

Men duvet, att nu kan jag kopiera det där och du får böta 50.000  för att du skrev hora?? hur känns det tobias? har du råd med det? nja tvek eftersom på IV kommer man ingenstans Det är min pappa, så du ska inte säga ngnting


Kommentarer
Postat av: patricia

allstå wicky, den där jävla familjen verkar ju störd mot dig? Du är värd så mycket bättre :D

haahaha helt rätt, med IV kommer man inte långt, möjligtvis att du kanske kan få jobba på nå horhus resten av livet, och du.. du kan ju anställa din mamma?

2008-11-13 @ 19:43:42
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/
Postat av: johanna

onödigt sagt, för hon är väl fan långt ifrån hora?!

2008-11-13 @ 22:51:23
Postat av: hannah

åh, vilken irriterad-klump jag fick i magen när jag läste det här! snacka om morsgris han är, hur gammal är han? 15?

han har väl inget att göra med vad du säger till din pappa & tvärtom, och det var INTE okej att hans mamma gjorde sådär! Din pappa har väl helt klart valt fel...



måste tyvärr säga att de var fel bild jag hade fått av dom, men nu vet jag! (jag är glad att dom inte bor här längre!:) ..)



<3

2008-11-15 @ 13:45:13
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: KelocC

Vill du hjälpa mig genom att tipsa lite goda maträtter? :)

2008-11-15 @ 13:50:09
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0