Ännu en dag på Volvo

När jag mår som bäst, ja då är jag på volvo. Låter kanske helt sjukt men satan vad jag älskar det stället, jag skulle lätt kunna jobba där, och när jag kom dit i morse kommer Jocke och säger; Men hörni, nu när Hasse går i pension kan inte lill-marre (min mamma heter marre) börja jobba här då? Då skulle vi aldrig ha tråkigt!
Då blev jag jäkligt glad alltså ;)

Ja men dagen idag har varit jobbig, stressig och min hjärna har inte stått ut med såhär många siffror det senaste året, det är något som är säkert iallafall. Jag och Hasse klagade ganska mycket för INGENTING var rätt där vi var, min brorsa hade gjort heeelt fel och som jag fick damp. Men ja, jag gick hem halv 5, så eftersom de är övertid är det nog extra klirr i kassan, underbart. När jag och johanna kommer hem från tyskland blir det troligen jobb på Wahlströms och på jullovet blir det kanske Volvo igen :)
Nu luktar det mat där nere, så ska väl släpa mig ner och sedan lägga mig och kolla på tv samt läsa engelska bok :)




Den tråkiga delen av volvo och jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0