En dag på Volvo

Inatt vaknade jag som vanligt av att johannna sa ; men vafan, tyst wickan! Då har jag naturligtvis pratat i sömnen och jag hade jättesvårt att somna om, sex ringde klockan och så vare bara upp då ;)
var helt trött och helt risig när vi åkte iväg men satan i gatan vad glad jag blev när jag kom till Volvo, bara gå och hälsa på alla och alla trevliga jäklar som säger att jag ska komma tillbaka, ja det är skitkul :) Sedan att man har sin bästa vän med sig på arbetsplatsen gör det inte värre :D ja men det var skitkul iallafall, jag och johanna kom hem typ 6 nu så det har blivit otrooooligt mycket skratt och tabbar, helt sjukt. Nu ikväll blir det mys med min bästa framför tvn, sedan kväller tidigt och imorgon är det jobb. Fyfan va kul det ska bli :D


ibland känner jag mig verkligen stark!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0