En helt vanlig onsdag?

Dagen idag har gått otroligt fort. På ekonomin hade vi en föreläsare från Unga Aktiesparare, sällan föreläsningar säger jag men denna dam var mycket duktig =)  Sedan var det lunch och sen var de livskunskap, det var skitmysigt ju. Vi fick olika lappar där det stod olika personligheter på, t.ex. Duktig, artig, pålitlig, öppen osv. Fick jättefina ord som berörde, och jag säger som hela klassen jag ; Det är precis som julafton!
Dock är det tråkigt att vissa inte får nå :( Förstår ju besvikelsen...
Sen var det bara tyska, drog ner på stan sen och växlade pengar till Tyskland. Fan va kul och jobba på Forex egentligen, liksom veta skitmycket om pengar och sånt där, eller öh aa skitkul tänker ni men äh ; )
Gick och väntade på att jag skulle möta pappa så jag hälsade på Sara inne på Lush och jag kan lova er att innan lördag är det storshoppning där inne, alla mina produkter börjar ta slut så.. :)
Mötte pappsen och vi handlade lite, sen drog vi och käkade och PRATADE. Ett samtal som verkligen kändes in i hjärtat, jag skulle lätt kunna börja grina när jag satt där men det skulle nog se helt åt helvete fel ut :D Jag tyckte att alla kollade snett när pappa "krama" handen, och så om jag skulle börja grina då skulle väl inte sitta toppenbra haha!
Fick äntligen tillbaka lite smink och min kamera, samt lite godis jag ska ha till min tysk =) toppenloppen. Fick även pengar till tyskland, så jag blev superglad...



Ett väldigt långt inlägg blev detta, hoppas ni orkade läsa er igenom de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0