En lista :)

Humör:  Sådär, lite glad och lite ledsen. Men det är ju helg så jag blir nog gladare snart =)
Gjort: Sovit och klagat!
Planer: Packa och maila blondinbella
Ser på: Datorn =)
Lyssnar på: Britney Spears - Womanizer, som vanligt .
Läser: Ingenting faktiskt, jo min text! Tänkte lägga mig i sängen och läsa min engelska bok nu :)
Dricker: Ska väl dricka frullebulle snart.
Äter: Ingenting
Bästa: Att det är fredag, och att min mamma finns för mig.
Sämsta: Liiiite irriterad på en person, men det kommer gå bort under dagen. Du är inte värd min ilska =)
Barn: Louise? haha
Väder: Grått och tråkigt =)




Kommentarer
Postat av: patricia

älskling, du härma miig med lista :D precis så som jag gjord med engla ;D

2008-11-07 @ 17:05:00
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag har ju dansat länge, men inte samba, det började jag med nu i sommras :) ja det tar tid med skola och allt :( synd det.



haha, visst är han ;)

2008-11-07 @ 17:05:31
URL: http://mthla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0