En liten lista =)

Dagens vill ha: Pengar !
Dagens klädsel: Gösta Samuelssons tröja, leggins :)
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Brunpuder
Dagens händelse: "Lukten sprids bakåt"
Dagens låt: On and on - Agnes
Dagens planer: Mysa med min bästa vän
Dagens saknad: Hum.. pappa
Dagens dummaste: Haha mina och johannas kommentarer =D
Dagens sjuka: Johanna och Patrik!
Dagens drog: Kolsyrat vatten
Dagens roligaste: När jag slängde iväg Johannas äpple, haha!
Dagens favorit: Johanna !
Dagens köp: Käk.
Dagens godis: huum, har nog inte ätit nå .
Dagens humör: Är faktiskt glad idag, tack vare johanna <3
Dagens ord: Kan jag inte bara skriva skratt?
Dagens kärlek: Stefan & Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0