Föreläsningar ?!?!?

gud, jag känner verkligen att jag inte borde skriva det här inlägget nu, för jag MÅSTE plugga. Kanske blir en bloggpaus snart? Haha..
Idag hade vi föreläsning på eftermiddagen, han sög och han kunde inte svara Luddes frågor. Intressant gubbe? Svar nej. Efter det samlades alla på öppet hus-mötet, fan va kul jag och pätie koommer haaaa, de kommer bli awesome :D
Fast.. när jag tänker efter har ju vi alltid kul..

Nu ska jag byta dator och skriva mitt tal och göra en powerpoint. Hur fan ska jag kunna slå mitt förra tal? det var ju ruggigt king, och nu är de om finanskrisen och jag kan nadaaa. Pisspotta på det här. Sen är det träning men jag kan inte träna, känns som att allt suger idag.............................

Kommentarer
Postat av: mathilda

hoppas jag med :( för jag vill ju dit :)

jag dansar, samba :) sen så tränar jag lite allt möjligt på fritiden, durå? vad tränar du? :)

2008-11-04 @ 19:07:54
URL: http://mthla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0