Gårdagen

Tur att de inte blev något fylleinlägg igår, haha. När jag klickade på skärmen till datorn hade jag börjat skriva lite men ja, ibland har man tur.
Kvällen började med att patricia, jag, josefine och sara fixade oss hemma hos mig. Det var helt sjukt kul och jag kan bara säga att mina damer är de bästa i världen. Vi snackade om allt och inget och alla hjälpte alla, och vet ni vad? ALLA var så sjukt snygga.
Vi fick skjuts till Johanna för det var så kasst väder och där fick vi vänta typ en kvart innan vi kom in, vi stod och knackade men ingen jävel öppna. Vafan tänkte vi, och så börja vi gå till Johanna men då släppte de in oss :) tuuur. När alla tjejer hade kommit körde vi någon lek men jag fattade inte den, haha. Så efter ett tag blev de massa ölspel istället men jag var nog för trög för det med, jag fattade bara knekten, men lika bra är väl det!
Haha ja , alla tjejer blev så jävla fulla snabbt så det är helt sjukt. Upp på bordet och dansa så vare bra sen :D Jag och några gick in på toan och pratade lite och när vi kommer ut så var det fullt av hpidare och spidare, fattade ingenting. Vart hade de kommit från? Jag gjorde iallafall världens vurpa kan jag ju säga och nu vet jag att det sitter en filur och hånflinar. Sällan vurpan liksom. Men den här, var fasiken värre än den på sista april och jag skäms så jävla mycket ,det är helt sjuuukt.
Vi skulle dra in till stan efter ett tag och de blev bråk, och de började med att en kille sprayade hårspray i två tjejers ögon. Liksom moget? Sen så började han putta på en av tjejerna så hon föll ner och jag blev så jävla arg. Hur fan kan man göra så?
Jaa, väl nere på stan träffade man som alltid massvis med folk och jag kan säga att alla jag träffade sa att sjömanskyrkan sög, så jag litar på dom. Power of sound var nog bättre, eftersom Ludde var arrangören då, haha ;)

Jag vet inte hur jag kom hem eller när, så det låter jag vara osagt. Det är nå fel på min kamera så jag kan inte lägga in bilder nu, skittråkigt jag vet men det kommer =)

Kommentarer
Postat av: Mike

tnx för kommentaren... :)

2008-11-01 @ 14:07:54
URL: http://mre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0