Godmorgon !

Godmorgon! Sitter här nu och fryser ihjäl typ, med varm oboy och en leverpastejs macka =) Smarrigt värre. Jag hade ställt klockan på 8 för att jag skulle fixa håret, alltså att kolla med hårförlängningen om det verkligen var fult, sen skulle jag sminka mig och ja, alla de där sysslorna man gör på morgonen. Men jag orkar inte kolla håret och jag kan inte sminka mej för det gör för sånt, så idag blir det en naturlig Wiktoria :) Är en kort dag idag, sen så ska jag till Åhlens ju och kolla lite och sedan vet jag faktiskt inte, blir ju naturligtvis plug men det hör ju till min vardag ;P

Så ni får ha en superbra dag ,så hörs efter solningen och stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0