guud vilken rolig söndag!

Usch, igår blev det kväller tidigt. Jag låg och kollade på en film med bror och jag kände hur frysningarna blev allt större och hur mitt huvud höll på att explodera mer och mer.. Mådde verkligen SKIT när jag gick och la mig, och jag kan säga att så dåligt som jag mår idag är inte ens att jämföra med igår. Fyfan! Känner mig som en alien typ, jag är inte medveten om vad som händer och mina ögon ser ut att säcka ihop at the moment. Usch, vill bara ligga och sova , så jag kanske kan gå till skolan imorn. Men icke! Har prov imorgon så jag ska dra upp bärbara datorn och försöka plugga lite, sen så ska vi läsa ut en engelska bok och lilla Wiktoria Ahlin här har inte ens börjat. Smart tjej? tvek..

Min hy mår verkligen inte bra nu så jag vet inte vad jag lär göra , har ju slutat med puder och shit så what next? Får väl gå ut på långpromenader haha, om de blir bättre av det. Ja men det blir det, långis ikväll på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0