Huuuum ..

Jag förstår att ni bloggläsare inte förstår något om det jag pratar om min pappa, hur dåligt jag mår osv, men jag har sagt att jag inte ska skriva nå blogginlägg för att HAN ska må bättre, jag viker mig och det är tydligen okej.. Jag vet inte , men efter en timmes bråk, ett panikanfall då jag bara fall ner på marken och skrek och efter en spring tur så kanske jag mår lite bättre. Ångesten är borta, men ilskan är kvar.

Snart kommer johanna, och jag vill så gärna att Patricia ska vara här. Det skulle alltså betyda att  två av mina närmsta vänner är här hos mig, och jag vet att bå aställer upp till tusen. Jag älskar er verkligen .. Josefine tycker att vi ska ha en prata ut dag, så det blir det väl också inom kort. Jag är bara så glad att jag har vänner som ställer upp för mig....

Kommentarer
Postat av: johanna

klaaaaaaaaart vi gör :) <3

2008-11-13 @ 22:54:23
Postat av: patricia

eller hur :D vi finns här ! <33333333333

2008-11-14 @ 16:57:06
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/
Postat av: hannah

förresten tycker jag att du ska skriva precis vad du vill! det är viktigare att du mår bra istället för han - efter allt som hänt..

2008-11-15 @ 13:46:31
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0