Ja, jag är nöjd.

Igår kväll tränade jag som fan till provet, jag gick igenom det kanske tre gånger med powerpointen och sedan flera gånger muntligt. Så, när vi hade talet idag var jag inte ett dugg nervös, jag var mer - Gör du inte bra ifrån dig så är du dum i huvet, typ. Jag ville prestera bra och det gick faktiskt skitbra! Fick så mycket beröm efter det så jag blev alldeles varm, det finns så snälla människor. Dock blev det en het debatt efter talet men det är ju jag som har rätt, jag har grunden och de har åsikterna, så enkelt är det. :) Jag kanske ska säga att jag pratade om Finanskrisen också, ett tungt ämne som det finns så otroligt mycket fakta om, men jag var tvungen att dra det lite snabbt. Är ju ett ämne som berör oss alla!
Ja, vad händer idag då? Det känns så tomt, jag har ingenting att plugga. Egentligen har jag matte, rättskunskap och information&layout men allting är i skolan och det tar jag igen i helgen, jag ska plugga som bara den :) Det kanske blir en persbrandt film som det blivit varje dag den här veckan, med min bästa vän? :)





paparazzi bilder hör jag ;) övning på tal var det iaf =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0