Jävla idioter..

Det är verkligen KRIS i mina öron just nu och jag ringde ner till hälsocentralen för att boka tid.. De enda dom säger är ; nej men vi behandlar inte personer som är lika gammal som dig.. och grejen var att hon frågade inte ens hur gammal jag var heller. Jag har ofta haft problem med mina öron och då har jag fått nå tabletter, men näe. Inte nu inte.
Gud, jag är så irriterad på dom där, hatar hälsocentralen, stick för fan.

Kollade nyss min frånvaro på skola24 med och jag kan ju säga att den stämmer för fan inte, vadå att jag inte har varit med på vissa lektioner? Jag är ju med på alla då jag inte är sjuk ju ! Nu känns verkligen allting fel, så jag ska nog gå och lägga mig och tro att min öronverk försvinner av sig själv, kiss my ass.


Kommentarer
Postat av: Mikael Brodin

Tack, roligt att du tog dig tid :)

2008-11-03 @ 18:42:40
URL: http://mikaelbrodin.blogg.se/
Postat av: mathilda

vad bra vad bra, ja absolut. Jag har en grav jag borde gå till, men den finns i borlänge så det är ju en bit att resa. Men hur som helst så var det fint.



ja, jag har inte gjort så mycket, mest varit i skolan och tränat :) du? tråkigt med dina öron btw.

2008-11-03 @ 21:02:48
URL: http://mthla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0