Julklappar, here we go.

Julklappar är så jävla svårt varje år, jag tänkte på det idag när jag kollade in i en butik och tänkte - de där ska jag köpa till pappa, eller näe fan han kommer inte bli nöjd osv.. Jag får sån ångest, jag vill bara tränga mig in i den andres huvud och försöka klura ut vad den vill ha, så den blir PERFEKT !
Men de här samtalet som jag och pappa hade, var verkligen bra - och jag kom på den perfekta julklappen till han och Nina. Alltså helt sjukt , jag är helt nöjd om de går vägen.
Nu när jag är i tyskland ska jag ju givetvis köpa julisar, så jag hoppas mina familjer läser de här och skriver ett sms vad de vill ha i julklapp. Okej, fattar ni ? ;)


BTW, det går magsjuka nu , hoppas jag inte får de innan lördag. Peppar peppar ta i trä :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0