Lager 157

Godmorgon bloggen. Nu sitter jag i datasalen på Vasa med jennifer och andra busar =) Det är mucho trevligt må jag säga. Jennifer är en skönhet !
Jag är jäkligt trött, var ruggit svårt att kliva upp ur sängen imorse alltså :(  Men, tanken på att jag , min mamma och min lillasyster ska åka till Falun idag gör mig bara glad, så jag längtar. Det är några timmar kvar, och innan det är det simnnign på fjärran höjder. =) Får väl se vad det blir där, säkerligen bara simning för vi har ju gjort allt annat ? :) Jaja, det visar sig väl.
Vi kan väl höras ikväll, så kan jag lägga ut bilder på det jag shoppat. Eller justja fan, pappa har min kamera... Skiit! Men vi fixar det på ett annat sätt, alla problem är till för att lösas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0