Mayday, Mayday!!

Sitter hemma hos Patricia nu. Jag, Josefine och Patricia åkte hit efter skolan för att plugga massa ekonomi men det enda vi har gjort är att spelat in massa videobloggar, gjort våran talkshow typ hundra gånger, ALLT blev fel :D sen har vi pratat om i sommar, och jaa, lite beslutsångest om hur jag ska göra ju har jag ju =( men.. allting kommer att ordna sig, att det blir Spanien det vet jag men hur många ggr får vi se =)
Nu har vi precis ätit en smaskig kycklingröra och nu ska hennes supergulliga mamma hjälpa oss med ekonomin, hoppas vi klarar det iaf :D vi  kan ju göra G med hennes mamma, sen får vi se om hon orkar hjälpa oss mera =)
Jag skriver självfallet när jag kommer hem, men tänkte bara informera er om vad jag gör ;)

Rasmus - men lönedag heter ju iallafall payday
Wickan - men hallå, det finns ju en film där de säger mayday, mayday?
Alla - men ååh pucko, det säger man ju när man ropar på hjälp !!

ibland tänker jag nog inte längre än vad näsan räcker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0