Mikael Persbrandt


Mikael Persbrandt är verkligen en kategori för sig själv. Jag har ALLTID tyckt om honom, så länge jag kan minnas. Det har alltid varit min idol och jag kommer ihåg varje kväll då vi satt och kollade på beckfilmerna, och varje kväll böt jag msn namn till Mikael persbrandt (L) eller persbrandt mikael <3 osv.. Jag var verkligen helt besatt, jag skrev mail till honom att jag tyckte om honom så himla mycket. Den personen är så jäkla klockren, jag älskar hans karaktär i ALLA filmer och ja, han är helt oslagbar! Jag och Johanna har börjat kolla igenom alla Persbrandt filmer, som ni säkerligen märkt, och jag kan bara säga oj oj oj vilken stjärna J



Kommentarer
Postat av: Diana

mikke är snygg, tkr jag faktiskt :D lite för gammal för min smak, men skitsamma! xD och beck filmerna ÄGER!

Har du vart i det där stadiet då man ska välja gymnasium? ;D

Ge mig gärna tips och råd, för snart är det min tur!Kramizar!

2008-11-11 @ 22:03:19
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: johanna

men du hade ju inte sett beck avsnitterna :D

2008-11-11 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0