Min läbbigaste natt..

Jag gick och la mig runt 11, som vanligt. Hade inga problem med att sova, men efter ett tag vaknade jag fler och fler gånger, sprang ner på toa, hämtade nytt vatten osv. När jag vaknade 02.10 får jag inte upp ögonen riktigt, måste kisa, och så ser jag att det är någon som sitter på sängen. Han/Hon/Det sitter och kollar på mig, ler, inget dumt leende men skrämmande ändå... Vem är det? Jag försöker skrika men det går inte, försöker mer och mer och sen ser jag bosse komma in i mitt rum och Det som satt på sängen - är borta.
Jag får panik och grinar ihjäl mig nästan, har svårt att andas.. Efter ett tag lugnar jag ner mig och berättar klart och tydligt vad som hänt, och mamma tror jag har fått "besök" av någon hjälpare (ni vet vad det är va?)..
Jag vet inte, tycker att det här var jättehemskt FAST jag inte vill göra det.. Han/hon/det vill säkert bara vara snäll och så gör jag sådär..

Vaknade för ett tag sen och har legat och tänkt lite gran,, har svin ont i mina öron men kan man åka ner till hälsocentralen utan att ha bokat tid ? ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0