Morgonsnack .

Ja, imorse var jag hur trött som helst. Helt sjukt! Släpade iväg mig till skolan och gjorde rättskunskapsprovet, det var ganska svårt faktiskt. Peter sade åt mig att stanna och vi började prata, allt om varför jag mår dåligt och sånt.. Det var skönt att prata ut med någon "utomstående", som inte vet hur de är och bara berätta allting från grunden. Ja, vi satt nog i en timme och pratade och jag måste säga tack till dig, Peter. Fyfasiken vilken bra lärare du är, finns alltid för en då man har svårt med ämnet, svårt hemma, svårt med vad som helst. Tack!

Hela det där samtalet gjorde mig ganska nere, tycker inte om att tänka på det, så nu när jag är hemma tänkte jag vila lite grann, plugga och sedan umgås med min käre mormor. Ja, vi kan väl höras senare, så slänger jag upp lite bilder och sånt =) Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0