Obama!

Jag har ju "Att tala och framträda" på mitt individuella, en riktigt bra egenskap till senare är det och det är så otroligt roligt att lära sig sånt här. För det är det här jag vill, att prata och sprida budskap genom tal!
Vi lyssnade på Obama och McCains tal och, den förstnämndas sluttal var så jävla bra. Vilket tal! Visserligen var det VÄLDIGT kopierat från Martin Luther King men nej, detta gjorde han väldigt bra.
Så sätt er ner i stolen, dra på HÖG volym och lev er in, tänk att just Du står där och lyssnar. Yes we can.


 



Ge inte upp att se på det bara för att det är engelska., you'll understand it! Detta är bara en kort bit av hans Victory Speech. Det är så himla fint så jag ryser.. När han börjar berätta om den 106 åriga tanten som klarat båda världskrigen, varit med när berlinmuren fall osv, jag börjar nästan gråta då. Obama har allt, verkligen ALLT. Fan att han inte bodde i Sverige istället. damn liksom.....


Kommentarer
Postat av: patricia

ny design nu :) <3

2008-11-06 @ 20:07:23
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0