PATRICIAAAAA

Idag var det ju föreläsningar på högskolan. Rätt  okej faktist, intressant! Först var det en teater , "ung utan pung" och helt serri berri va bra den var! Killen var ju så jävla snygg så det finns inte :D Sedan  var de "Dream it - do it", var halvtaskiga talare som inte alls var intressanta, budskapet var väl okej. Sedan var det lunch och så pratade en tjej som heter Caroline, superduktig var hon. Jag ocn Patricia gick fram och gav henne lite feedback och hon blev skitglad , vi är snälla vi! Sen var det "Frågor som flickor vill ha svar på" Kan inte säga så mycket för jag lyssnade faktiskt inte. Dryg tjej som nästan viskade igenom föreläsningen.
Sedan gick jag och patricia och pratade med caroline igen, vi hade fått en idé och ville ha hjälp.. Och nu så kan jag säga att vi har ett stort jäkla projekt på gång, i samarbete med local heros och sånt där. Tyvärr kan jag inte säga mer, men ni kommer få läsa om det. Både i tidningarna och sånt =) Skitkul!

Nu sitter jag här och har precis gjort en tonfisksallad, bra att äta typ en timme innan man ska träna? Nej. Sedan blir det öva på talet och powerpointen så mycket som möjligt. Har knappt läst igenom det ... herregud

Kommentarer
Postat av: patricia

wickan! vi har nått på G :D:D <3

2008-11-05 @ 23:46:58
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0