Pluggdag

Jag är helt less, nu har jag läst typ 150 sidor i min engelska bok och jag kanske har fattat hälften vad den handlar om, det är inte språket som är svårt utan handlingen, det går från en version till en annan och sedan till en annan . Just nu vill jag bara ha JOhanna här, för när man är så jävla trött och sur så lättare hon upp stämningen så jävla mycket. Bill och Bull, Piff och Puff, "Ni hör ihop så jävla bra, båda lika dumma" och ja, allting. Vi hör ihop, så ere :)

Nej men undra om man ska ta och fortsätta med den där jävla boken då? Sen är det naturkunskap och ekonomi, men känner jag mig rätt så blir det väl bara att läsa boken, haha. Vi hörs om någon timme =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0