Tomato face or what ?

Alltså, precis när jag hade solat idag tänkte jag att ; vafan blir jag inte brun för?! och just NU ångrar jag att jag solade två gånger, jag är röd som en jävla tomat i ansiktet. Det är verkligen ILLA rött också, det lyser typ. Mitt hår blev alldeles svart , så jag vet inte hur jag ska göra nu för att få det i samma färg som löshåret, blir väl färga det 118 gånger till som VANLIGT!! Jag vill så gärna bli blond igen, så jag vet inte. Kanske lite rött i håret, eller fan, det är svårt. Det är ändå mitt hår liksom, vill ju ha de snyggit sörru börru.. Så jag åker och kollar imorgon, hur jag ska göra för att få det BRA! Imorgon ska jag även sola en sista gång, har bestämt att de blir solning två ggr i veckan nu , pinsamt att man är så blek :) och så blir det att jag ska ringa SOC också. Får la se ;)

Det var någon som kommenterade att han/hon vill att jag ska skriva mer om mina tatueringar, visa någon bild nu och så, och JA det kan jag göra =) Det kommer imorgon , då jag har lite mer tid. Är ju så sent nu


Kommentarer
Postat av: johanna green

håret blev skiiiiiiiiiiiiitfint! <3

2008-11-19 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0