Världen är bra liten

ja, igår på träningen så ställer sig tränaren upp och säger ; jaa, vet ni vad jag vet då? Att Wiktoria gått i samma klass som min bror i hela sitt liv. Tänkte som fan på vem de va och ja, efter ett tag kom jag på det. Är lite sjukt det där.
Och så mamma berättade idag att hon har en kund från Gårdskär, han hade ju naturligtvis hört om det som hände i helgen och han stod på min sida, han sa att jag var välkommen dit om det blir nå mer tjafs, men det är inte stor chans eftersom jag hatar vissa personer, inte pappa eftersom han låg helt däckad och inte visste vad som hände, men ja, resterande människor kommer aldrig komma in i mitt liv igen, aldrig. När ens pappa inte tror på en, när han alltid är för full för att komma ihåg, eller att han inte ens smsar eller ringer när hans dotter mår som sämst, ja jag vet inte vad det är för ansvar.. 
Men ja,  världen är bra liten!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0