Vilket jävla väder!!

Imorse åkte jag och Linn till min favorit Lennart och solade. Han är så jävla glad och vi pratade mycket, han sa att han hade saknat mig och min härliga personlighet, sånt där tar jag faktiskt till mig åt ! Skitglad blev jag. Sprang sen ner på stan och mötte Patricia, gick och fikade på java och pluggade rättskunskap =) Superduper mysigt var det, hon gjorde även massa videobloggar ,så om ni ser dom på hennes blogg så är jag till 110% med på typ alla ;) Vi drog sedan en runda överallt och letade efter snygga jeans, men det är helt jävla fula jeans som finns nu. Blir så less!
Så jag ska försöka dra med mig mamma till Falun i helgen, skiter i att jag måste spara pengar för jag vill ha ett par fräscha jeans alltså. Nu menar jag inte att mina jeans är ofrescha men vafan, känns som att jag vill ha ett par skitsnygga baggyjeans :D
Efter ett tag hade vi ingenting att göra så vi drog till Lennarts igen och solade, jag fick "smakprov" på en testprodukt, "bara för att du är du" sa han, ja den människan vet hur man gör människor glada :D Drog ner på stan och kikade, köpte lite smårejer och sen drog vi till Redeko, skitmysigt ställe och Monica var så himla gullig =) <3 TACK!

Nu ska jag passa Louise, sen ska jag färga håret på mig själv :O sen blir det träning, woohoo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0