Alltså vad är det för feeel?!

Är SJUKT trött, vet inte vad det är med torsdagar men det blir alltid såhär på kvällarna ;)
Åkte till Linn och pluggade lite matte, gick mest igenom repetitionspappret så nu kan jag det, jag har en grej jag inte får in i skallen men jag ska nöta in det! Jaja, ska duscha och sedan ska jag bara gå och lägga mig. Ligga och lyssna på musik och somna till det, finns inget bättre :)
Imorgon ska jag och några tjejer vara hemma hos Mathilda och bara ta det lugnt och dricka lite, Sreinech och Towe ska också dit. Fan vad kul det kommer bli, det kommer bli riktig mysig tjejkväll! På lördag är det plugg som står på schemat, sedan är det bastu och mys/plugg med Johanna. Söndagens ska ägnas åt plugg det med. Låter som en rolig helg va? hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0