Burn it up.

Tjenare gofisar! Jag vaknade precis, sitter nu och lyssnar på Burn it up. Den låten är jaa, seg, men den är skitmysig.
Ja, jag somnade cirkus tre inatt, för att en buse inte ville sluta smsa haha. Nej men jag låg och kollade på Mamma Mia ännu en gång, och sedan på step up 2 och OH MY vilken bra jävla film, fyfan :D Har inte sett ettan än men de kommer väl de också. Skitbra iallafall, jag vill också vara sådär duktig på att dansa.
Ja, vad händer idag då? Jag skulle vilja att någon buse satt i mitt löshår eftersom jag tagit ut det gamla, men vi får se. Annars kanske det bara bli hemma kväll? Eller hörde jag rykten om en filmkväll? ;) Det där med hemmakvällar har blivit min grej alltså, så himla mysigt. Igår så låg jag och kollade på film, sen tog jag världens längsta dusch och hoppade sen i in i bastun! Var det något skönt eller? Jag somnade. Jag lär ta upp min bastu-karriär tror jag, det är så himla skönt att basta minst en gång i veckan

,

Kommentarer
Postat av: johanna

jaa men vad var det jag SA med bastukarriären, vi skulle ju göra det togheter ääällleh? ;D

2008-10-10 @ 14:52:33
Postat av: eline

den här bilden är verkligen jättefin!

2008-10-12 @ 14:19:56
URL: http://elines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0