Dålig update..

Orsaken till att det har varit så dålig updatering idag är ganska lätt, jag har haft FULLT upp. Vi slutade runt halv sex, vi drog över för att alla skulle hinna prata klart, sedan kom inte bussen! tror ni att jag blev lite galen eller? haha stod och svor och var rent ut sagt skitförbannad, jag tror jennifer blev lite rädd ;) eller, hon är alltid rädd för mig :D
Sen åkte jag hem, käkade, försökte leta fakta på internet som är till mitt tal imorn (!!!!) och sedan ett kort, jag ska nämligen låtsas att min bästa vän försvann genom prostitution.. Det blir lätt! ( hoppas ingen i PRO-laget läser detta )
Det är så lätt att leva sig in i roller, skitkul ju. Sedan försökte jag mig på engelskan, men gick det? Nej. Så jag tränade på talet en snabbis och gick sen till Linus, vi kikade på en skitbra film. Tur att jag är synsk alltså  ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan plugga en massa.. Blir väl vaken till minst tolv i natt, sjukt... Imorgon blir det Stråtjära. Tåget går runt kvart över 4 så är jag hemma på söndag igen.
Jag behöver komma iväg lite, det är inte bara jag som tycker det, för alla vet att jag inte varit mig själv på senaste tiden. Så vi hoppas det blir ändring nu, ute på landet :)


Kommentarer
Postat av: hannah

åh, jag älskar stråtjära :)

min släkt kommer därifrån ;)

2008-10-03 @ 13:42:48
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0