Dålig uppdatering pga..

Ja det har ju varit väldigt tomt med inlägg i bloggen nu och det beror på en grej jag absolut inte får ta upp. Men det är ute ur världen nu och det känns väl bra, eller nå :) Har inte gått på några lektioner idag och jag har så jävla mycket ångest för det men både Peter och Micke sa att det var helt förståeligt, så Peter ska fixa med frånvaron och Micke ska ge mig privat undervisning i matte, ja dels för att jag missade och dels för att jag är så dålig i det.. Kommer aldrig fixa matten alltså, helt sjukt !
Jaja, jag mår inte så bra idag faktiskt så jag ska lägga mig och vila lite tänkte jag, sen så skulle mamma beställa pizza, min mamma är helt bäst. Hon finns alltid för mig och jag vette fan var jag hade tagit vägen utan henne ELLER mina vänner. Patricia, Johanna, Ravstis, Josse , alltså ALLA. ni är så underbara så jag blir helt tårögd. Fyfan vad jag älskar er, av hela mitt hjärta!


jag och johanna i lördags ;)

josefis

jaa, löshåret åker i i helgen haha!

hanna=)

pät, johanna och hilde <3

Kommentarer
Postat av: patricia

VI HAR VARANDRA! <33

2008-10-23 @ 16:50:34
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0