Efterfrysningar..

Kom nyss in från en promenad, mötte sara för ett tag sen och så gick vi lite. Skönt att prata av sig, och skönt att hon lyssnar. Hon är en av dom jag verkligen får kloka råd ifrån, cred till dig vännen. Fattar ni hur snygg hon ska va på fredag eller? Helt sjuuuuuukt. jag ångrar att jag inte också tog nå roligt, haha!
Jaja, jag är ganska trött och utmattad nu, kollade på nå program på trean som var skitbra. Undra om de går varje kväll? Lätt att jag följer det då, skitbra! Tänkte hoppa i säng nu, upp klockan 11 för att åka till Alborgen.. hua. Undra hur de blir med tatueringen, för man får verkligen inte svettas för att då blir såret infekterat? och när man är där kämpar man ju för liv och död när man tävlar mot varandra ? :S jaa jag har ingen aning, får väl ta det helt lugnt då.

Godnatt med er söta ungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0