Gäääsp ..

Usch vad trött jag är.. senaste gången jag kollade på klockan var hon halv 2.. Låg och grubblade mig hela tiden, tänkte på saker under dagen och om jag skulle gå till skolan idag.. Det var skitjobbigt att gå upp i morse, ville verkligen inte. Men jag lovade jennifer att komma på individuella och det man lovar måste man hålla! Nej usch.. Ska gå till Peter direkt när jag kommer till skolan iallafall, need to talk .
Ikväll så ska jag vara barnvakt, så kommer mina damer hit och kollar på film under tiden. Ska försöka få josefine att sy i mitt löshår med så jag kan börja använda de, suck. är så less på mitt hår, så nu går jag runt med en rutten jävla uppsättning, haha.

Jaja, vi hörs ikväll folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0