Hemma kväll?

Mötte tjejerna på stan och vi drog oss till Los Sombreros och satt där och mös, det var sjukt god mat och alla var supermätta. Sen så drog vi till sätra och fasiken vad mysigt det var hos josefine, hon fixade mina clips och vi andra satt och åt godis och nördade facebook. Vi har ju startat en ny grupp där om johanna och redan nu är det 22 medlemmar, helt sjukt. Men det är ju sant , så jag förstår ;)
Jaja, på bussen hem var det skitkul, jag skrattade så att jag grät. Hilde är så jävla klockren så det finns inte..
Johanna ; alltså visste ni att Nya Zeeland finns på två ställen på kartan?
Hilde ; Men hallå, det är ju två olika världar?!
Aa helt jävla blond, hon trodde att England låg i USA osv :D haha tillochmed busschfafisen skrattade åt henne!

Jaa, nu är jag hemma iallafall och egentligen borde jag sova vid det här laget för klockan åtta imorgon ska jag upp. Hualigen liksom.. SKa till volvo och hälsa på sen ska jag klippas.
Och btw, fattar ni vad jag längtar tills tisdag eller? Tatuering here i come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0