if i were a boy

Tänk om man kunde bara byta sig själv med någon annan, bara för en dag, och få se hur den andra personen tänkte och sånt. Det skulle vara en maffig upplevelse för just idag känner jag att jag inte vill vara Wiktoria Ahlin. Jag orkar inte med mig själv, jag är helt krossad inombords och jag vet inte hur jag ska gå till väga. Ju mer jag tröstäter, desto sämre mår jag, ju mer jag sover desto surare blir jag, ju mer jag tänker på det desto argare blir jag. Det blir som en ond cirkel som jag inte kan göra någonting åt, och varför? Jag har ingen ork. Allting är helt åt helvete fel och jag vill bara göra någonting så jag kan bli mig själv idag. Det som har hänt, det är inte jag och jag vill få en ändring på det - men hur?

Jaja, jag vet inte ens vad jag babblar om, ännu ett inlägg jag inte läser igenom. Eller , haha jag läser aldrig igenom mina inlägg.. På tisdag ska jag tatuera mig, det ska bli roligt. Ska tatuera in ett ordspråk som betyder mycket (Ab imó pectoré, ganska vanligt, jag VET men det är en bakgrund till det sååå :) plus en stjärna i nacken.  Nästa vecka ska jag också köpa en ny mobil, alltså patricias mobil är så jävla döööör läcker, jag vill också haha ! men samtidigt kommer jag aldrig lära mig med samsung, in my as typ.



bakom mina solglasögon, kan jag va mig själv ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0