Jag älskar rosa

Har ni någonsins svävat iväg bland molnen, drömt er bort och önskat er det där särskilda som verkligen skulle få dig att må så bra som du någonsin skulle kunna? Jag brukar göra det rätt ofta. Väldigt. Ofta. Det är ständigt en tanke som återkommer. Mitt liv vore verkligen fulländat om jag kunde få äga en rosa bil.

Tänk er. En ROSA. Bil.





Mitt liv vore verkligen fulländat med den där bilen. Nåja, nästan. Jag skulle bara byta ut en sak och det är killen där i. Givetvis skulle jag byta ut den till nedanföljande:



Jag menar, kan mitt liv bli mer perfekt då?

Glömde kanske nämna detta var ett gästinlägg av Ludwig himself! Min blogg finner ni på http://ludwig24h.blogg.se =)


Kommentarer
Postat av: Johanna Green

whaaaat a hunk!

2008-10-18 @ 02:46:06
Postat av: riktiga johanna green

meeeeeeeeeeeeeeeeen hallå, de va ju inte jag som sa de där!?

2008-10-19 @ 11:17:17
URL: http://johannagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0