Nu du patricia!!

Vet du pätie? Gissa vad jag har sett ? *trumvirvel* Pretty woman.. och den var bra, skitbra.
Jag var ju hemma själv och jag var skiträdd, jag lämnade inte vardagsrummet. Låg och kollade ut genom fönstret hela kvällen för Hilde skrämde upp mig rejält igår, haha. Nu kom precis mamma och dom hem och dom vill se på någon las vegas film, mycket poker alltså. Jag kanske ska se på den och lära mig lite, kanske jag klår Ludde en dag :) who knows liksom ..

Ja men annars då, så får ni väl ha en bra kväll om vi inte hörs senare ! =)


söte :D

Kommentarer
Postat av: patricia

fan va bra gumman! äntligen har du sett den ;d fast vi lär ju se den tsm nånngång med ;D hihi

2008-10-26 @ 15:18:34
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0