oooh yeeah baby

Aaaaaaaaa är hemkommen nu från middagen, vi käkade på kungshallen. Kändes lite konstigt faktiskt, jag tyckte inte att det var någon bra stämning och hela vägen hem höll jag på att gråta, jag hade tårarna i ögonen hela tiden och när jag kom hem brast det. Jag klarar det inte längre, jag kan inte längre.....
Jag klarar inte av den här pressen, att spela glad när man inte är det, att försöka göra andra glada när det är svårt för en själv, då man säger saker för att peppa andra -som jag egentligen måste tänka på själv, då jag bråkar med mamma hela tiden, känns bara som att jag inte duger. JAG MÅR INTE BRA!!!! jag klarar inte det här längre, jag gör verkligen inte det..
herregud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0