Plugg på schemat!

Just nu har vi administration och våran bitterfitta till lärare är ovanligt sur idag, så nu ska hon sätta sig lääängst ner i klassrummet för att kika vad vi gör på lektionerna, fiffigt värre liksom.
Idag så slutar vi supersent, runt 4.. Då ska jag och Mattan hem till linn för att plugga svenska, vi har prov imorgon på ALLA epoker, vilket troligtvis kommer bli.. svårt ! har faktiskt inte pluggat någonting så vi lär göra hårdpluggning idag då,
senare ska jag hem till min barndomskompis Tim i strömsbro och vara lite social, han åker ju bort i morgon. Fuskigt!

Jaja, har precis läst ludwigs blogg (ingen länk här inte) och jag har bara en fråga; det tog väl inte bara EN timme att skriva det där inlägget? Oh my :D


Kommentarer
Postat av: Ludwig

Njaa, det tog 20 minuter ungefär :)

2008-10-13 @ 13:44:13
URL: http://ludwig24h.blogg.se/
Postat av: Wickan

Haha, troligt! vet att du satt en timme ;)

2008-10-13 @ 13:45:23
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0