Right here, right now

Fasiken vad det känns som lördag idag, så himla skönt! Kanske för att man vet att man är ledig imorgon, och nästa dag, och nästa osv? gud vad sköönt. Verkligen efterlängtat. Lördag hela veckan!
Imorse när jag vaknade fick jag ett sms av sara ; klockan elva i morn eller? Vafan, vadå klockan elva tänkte jag? Det är ju på tisdag kl. 10! men sen kom jag på att jag har ju lovat att vi ska till Gösta Samuelsson, och så har jag bokat klipptid kl. 12.30. Faaan, hur gör jag nu då? Vi kanske kan åka lite tidigare eller? Det spelar väl ingen roll =)
Jaja, får se hur jag löser det där, vet inte när busarna går till Björke heller.

Idag så ska jag ta det lite lugnt, sen så ska jag och mina damer hem till Josse och fixa kläder tills på fredag! Kul ! :) Hoppas alla vet vad de ska vara nu :)

btw, blondinbella är back in bussiness nu :D haha!

Kommentarer
Postat av: Louise

Underbart med lov! Önskar jag oxå kunde få ha det =/ haha. Men icke.. Händer på lovet då? :) Hoppas du får ett bra lov i alla fall!

2008-10-26 @ 14:32:12
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0