Ska det aldrig ta slut ?

Tänkte uppdatera bloggen under hela svenskan, men jag kände verkligen att jag var tvungen att ta tag i den där dumma vetenskapliga uppsatsen, och det gick ju finfint. Har kommit en bit iallafall, så det är ju huvudsaken. På tyskan så fick vi plugga hemma om vi ville, har ju prov imorgon, men jag valde att stanna kvar - och tur var väl det! Var tvungen att gå igenom en grej som jag hade gjort heeeelt åt helvete fel på , haha. Men nu kan jag det, lite iallafall. Nu har jag pluggat i ca en timme, druckit varm oboy och haft lite beslutsångest kring helgen.
Aja, ska åka på träning nu, det är skitdisco och jag hatar de, fyfan så jävla tråkigt så jag dööööör, men men träning iaf =)

nu är det bara 13 dagar kvar tills jag ska tatueras, kul va ? :D

sitter ju på datorn hemma hos pappa,  hittar lite gamla bilder. Kolla va liten
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0