Stay in the light !!

Ntyss kom hemkommen från dansen, som sagt så dansade vi disco idag och jag behöver väl inte nämna ännu en gång att jag hatar det? Känner mig som världens, världens fjortis som håller på och drygar. Usch! Det är ju mycket tuffare med ragga eller hiphop ;) Det kom ut kläder på hemsidan idag så ska väl in och kika om de är snygg dress eller nå, finns ju inget mysigare än att bara dra på sig nå mysigt på kvällarna.
Efter dansen mötte vi Jesper/Carlos/Bäckis, vet fasiken inte vad man ska säga, allt känns ju bekant. Köpte en mössa av hans märke iaf, den där tuffingen har ju startat en egen klädkollektion och fyfan, de är nästan min idol det där ;)
Nu ska jag ha mys med familjen, mysigt va?
Haha, drygt mycket mys i det här inlägget - men det var meningen, tro mig ;)

Hörs imorn !


Kommentarer
Postat av: Sabine

du har så fin design :D

2008-10-16 @ 13:43:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0