stick idiot

orkar inte, kan inte, vill inte ..

Har sovit från cirkus halv 5 tills nu, är skittrött så jag funderar på att gå och lägga mig och sova för natten , det låter som en riktigt lockande idé och vafan tjänar jag på att sitta och blänga vid en dator? bättre om jag sover ut och är fit for fight imorn ( har fått de uttrycket av Linn, därför jag säger de så ofta.) ja, men hörrni, så blir det. Har sovis imorgon också.
Haha jag kommer vakna fem och smsa med alla busar, så ställ klockan på fem älsklingar.
Och så kan jag säga att vilken mogen idiot är det som kommenterar så meningslösa kommentarer i hennes blogg? Stick!


Wiktoria

Kommentarer
Postat av: Patricia

heller hur ! ;D

2008-10-19 @ 20:22:24
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0