superstaaaaaaaaaaar

Hejsan mina vänner. jag vet att det har blivit dålig uppdatering idag, haha ingen alls! Men jag har inte suttit vid datorn någonting, faktiskt. Konstigt va?
Runt 12 så ringde jag Mathilda och så gick jag , hon och Ella rudan. Haha, det är så jäkla roligt att höra när folk gör bort sig på fyllan, helt sjukt. Skönt att det inte är jag längre ;) haha nejdå, men på lovet så är det ju lite fester, och då får man faktiskt festa. Så det blir nog helkul det! Jaa, efter promenixen så satte vi i mitt löshår och färgade håret, nu är det typ svart? eller jättemörk brunt iaf, men jag triiivs ;) skönt att inte vara fejkblond längre, säger jag.
Sen drog jag vidare till ett annat ställe.. och jag trodde jag skulle dö, jag har suttit i ett år nu och grinat, fyfan vad rädd jag var.. Vilken idiooooot :( :'(  Aja, tim fick höra på kvällens bravader och jag kan ju bara säga att den killen är ju för go, alltså.

Idag åkte jag hem till pappa, det känns så himla skönt att vara här ska ni veta. Nu ska jag äta varma mackor och prata
med timpan, vi hörs senare

.

Kommentarer
Postat av: L

Du färgar ju håret mer än...ja...något!

2008-10-13 @ 12:58:33
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0