Svamp ..

Jag blev väckt av mamma imorse, hon säger att jag vänt om dygnen men jaa det är ju troligt? haha hur många dagar har jag varit hemma, två ? idiot.
Aja, jag skrev ut mina anteckningar om svenskan sen skulle jag plugga, men myran och mamma skulle åka och plocka svamp och det är klart jag ville följa med, det är så mysigt. Dock är jag ingen trogen svampplockare för jag vet inte hur riktig svamp ser ut, jag ¨tar bara de giftiga och går förbi de bra. Haha.
Men vi fick cirkus 3 ica kassar på en timme, mycket bra gjort utav oss. Eller oss och oss,  men ja ni fattar ;) jag glömde kameran hemma så jag knäppte inga kort , bara på nå mysiga träd men de är ju inte värda att se.


jag saknar min bästa fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0