The angels can wait..

Tänkte bjuda på lite bilder, har massvis med bilder på kameran men orkar inte lägga in. Så det får bli lite gamla, men det är väl aldrig fel?:)


Haha kommer du ihåg johanna-älskling ? :D

, kolla mitt hår!

Wiktoria och Wiktor


Min bästa och jag =)

Jag, josefine och.. PAULA! hahahaha

Bettan, Josefine och jag

Vi var så tuffa..

Fixning innan tävling!

Snygg frisyr va?

det blev eftersnack ;D

Sista april, 2008


Edit; som ni ser är bilderna helt i ordning, vissa är från denna sommar, vissa från i vintras osv. Men vad jag tänkte på , FYFAN vad jag färgar håret? bara detta år har jag varit; svarhårig, mörkbrunhårig, ljusbrun, mörkblond, superblond, platinablond? Oh my!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0