Var är hon?

Middagen var supertrevlig, alla tjejer var jättefina och aa det är sån rolig klass jag går i, så sjukt :) Dock kände jag mig helt dum, vet inte varför. Sa väl ytterst några ord kändes de som, orkade inte. Var inte på humör, satt bara och tänkte... Nej usch, var är hon jag brukar vara? den glada sociala wickan? Hallå, jag fattar ingenting.

Jimmy, elle rska jag säga Danny? kom och hämtade mig innan jag drog till interpool, han åkte några omvägar för han ville prata med mig, gofisen. Han om någon ser väl om jag mår dåligt och han förstod direkt att något var fel, men vad är det egentligen? Känns som att jag kommer falla tillbaka på ruta ett igen, och det vill jag inte. jag som kämpade så jävla mycket för att komma dit jag var, så sabbar jag det. Vad är det för fel på mig egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0